سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه سال آخر مدرسه نمایش خود را بگذرانیم

وقتی مردم می پرسند که شما در مدرسه تئاتر چه کاری انجام می دهید ، نمی خواهید به آنها بگویید زیرا یا احمقانه به نظر می رسد ، به نظر می رسد پرمدعا است یا اگر اینطور نیست ، آسان به نظر می رسد. واقعیت این است که ، آنها فقط درک نخواهند کرد.

 

مدرسه درام یک حباب است. هرچه زودتر با آن کنار بیایید ، آسانتر خواهد شد. شما باید این واقعیت را بپذیرید که بسیاری از دوستان بزرگتر خود را از دست خواهید داد ، دوست دختر / دوست پسر "طولانی مدت" خود را کنار خواهید گذاشت (حتی اگر هر دو به یکدیگر قول داده باشید هیچ چیز تغییر نخواهد کرد ...) و کل زندگی اجتماعی شما بعد از مهمانی ها و مشاجره بازیگران. اما این همه مشکلی نیست ، زیرا دوستان قدیمی و نزدیکتر شما جایگزین دوستان قدیمی خود می شوند ، شما در یک موسسه مجرد خواهید بود که به نظر می رسد فاکتور عظیمی دارد (خودتان را بچه نگیرید) و مهمانی های بعد از مهمانی بهترین هستند!

 

اگر هر سه سال مدرسه تئاتر را گذراندید بدون اینکه به جاذبه "حباب" تسلیم شوید ، خوب آفرین ، از دست دادید و احتمالاً به شما یک برانداز گفته می شود. با این حال ، تا سال آخر ، شروع به احساس کمی چسبندگی نیست و این در حالی است که توسط سخنرانان خود در مورد عوامل و ویترین نزدیک می شوید ، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید قبل از فرار از رحم بر روی آنها تمرکز کنید.

 

به مهمانی ادامه دهید. مدرسه نمایش بهترین خاطرات زندگی شما خواهد بود. هر چقدر که نمی توانید صبر کنید تا کمان آخر خود را در ویترین بکشید و جهنم را از آنجا بیرون کنید ، آن را از دست خواهید داد. دو هفته بیرون رفتن آن را از دست خواهید داد. تعقیب همه بازیگران سال اول جدید را از دست خواهید داد و ملاقات با افراد جدید را از دست خواهید داد. به این فکر کنید ، شما به طور مداوم با 50 نفر از نزدیکترین دوستان خود محاصره می شوید: چرا هر هفته آخر هفته عصبانی نمی شوید و با آنها نمی رقصید؟ به همان تعداد خاطره ایجاد کنید که نمی توانید با آنها بخاطر بسپارید زیرا وقتی بیرون هستید ، تمام این مواردی است که با دیدن تعداد زیادی از آنها صحبت خواهید کرد ، که اگر این کار یک بار در ماه باشد. هیچ چیز در مدرسه نمایش به اندازه کافی جدی نیست که شما باید صبح یا یکشنبه صبح زود بیدار باشید ، به طور جدی. آیا مهمانی و نوشیدن هر آخر هفته ناسالم است؟ بله - اما شما جوان هستید. آیا مهمانی و نوشیدن هر آخر هفته غیر حرفه ای است؟ نه. وقتی مردم می گویند همه چیز در مورد کسانی است که می شناسید ، آنها دروغ نمی گویند. کاملاً ترسناک است به نظر شما مردم چگونه در صنعت شبکه می شوند؟ آنها مهمانی می گیرند. و بنوش نه فقط آخر هفته.

سالم ماندن. این و نکته آخر با هم درگیر می شوند ، اما هیچ چیز تئاتر خوبی مانند درگیری ایجاد نمی کند. شما هنوز هم می توانید آبجو بنوشید و یک بسته شش تایی داشته باشید - مک کاناهی بسیاری از آن را می نوشد و آن پسر در حال حاضر بسیار گرم است. "رژیم ویترین" تا حدی اهمیت دارد ، اما نیازی نیست که در الاغ درد کنید و وقتی دیگران آبجو می خورند ، یک ودکا ، آهک و نوشابه سفارش دهید. راه حل ساده ، ورزش کنید. این مکش است ، اما صنعت بی فایده است ، و اگر هنوز چنین چیزی را تجربه نکرده اید ، تجربه خواهید کرد. تناسب اندام به هدف شما کمک می کند. با این حال ورزش نکنید یا رژیم بگیرید تا در صفحه خوب به نظر برسید. شما دیوانه خواهید شد و درمورد ظاهر خود مجتمع هایی ایجاد خواهید کرد ، و این می تواند یک مایل دورتر باشد ، به ویژه در یک تست بازیگری - احساس خوبی نیست. ورزش برای روح خوب است؛ ذهن خود را از آینده خود بردارید و به راحتی عرق کنید. با پمپاژ خون زمینه شما را فراهم می کند و نه تنها کمی چربی شکم از دست می دهید ، بلکه هرگونه فکر یا نگرانی منفی را که از طریق رگ های شما عبور می کند از بین می برد. میوه و سبزیجات خود را بخورید ، فقط اسموتی های کلم پیچ و دانه Chia خود را به صورت آنلاین ارسال نکنید ، سپس همه می دانند که شما رژیم دارید و انتظار دارند که شما دائما به دنبال گه گرم باشید ، اما این کار را نمی کنید. شما می خواهید مردم را تحت تأثیر قرار دهید ، بنابراین رژیم های غذایی و برنامه های ورزشی خود را نیمه مخفی نگه دارید. تعارف بیشتری خواهید کرد

از صحنه لذت ببرید شانس این است که اولین مشاغل شما در تئاتر نباشد ، بنابراین از نمایش های سال آخر ، سوم خود استفاده کنید. یک دلیل وجود دارد که بازیگران بیکار نمایش های مشترک را انجام می دهند و چرا بازیگران موفق به صحنه برمی گردند. هیچ چیزی شبیه این نیست. از پاسخ فوری و قدردانی لذت ببرید. این خارج از تئاتر اتفاق نمی افتد. در صورت دریافت هرگونه بازخورد ، هفته ها و ماهها یک بار منتظر خواهید بود تا از یک تست صفحه بازخورد بگیرید. موافقت کنید یا نکنید ، هر یادداشتی را یادداشت کنید ، گرم کردن های جسمی و صوتی خود را انجام دهید و هنگامی که روی صحنه قدم گذاشتید ، همه چیز را پشت سر بگذارید. هر چقدر که پر زرق و برق به نظر می رسد ، هیچ چیز هیجان انگیزتر از این نیست که بگذارید خودتان را روی صحنه ببرید و واقعاً در برابر امکانات بی پایان باز باشید. با مجریانی که به آنها اعتماد دارید و آنها را تحسین می کنید از حضور در صحنه بیشترین استفاده را ببرید. به سرقت نمایش ادامه ندهید - نخواهید! تئاتر درخشان همیشه درمورد گروه و ایمان به یکدیگر است.

جلوی دوربین بروید. زیاد. این در حال تغییر است ، اما حال و هوای بازیگران در استودیو این است که آموزشگاه های بازیگری هنوز آموزش فیلم کافی ندارند. تست های صفحه نمایش را تمرین کنید. نه تنها در مدرسه ، بلکه در خانه. یک دوربین فیلمبرداری ارزان قیمت و یک سه پایه بخرید ، یک ورق سفید یا آبی روشن را از دیوار خود آویزان کنید و یک صحنه دو دست انتخاب کنید. در تست های صفحه نمایش به تماشای خود عادت کنید و توجه کنید که چه چیزی مفید است. این یک کاردستی است و بسیار زیاد است بیش از آنچه فکر می کنید تکنیک درگیر است. خط چشم یک عامل عظیم است: بدانید کجا باید نگاه کنید و بدانید چه موقع باید نگاه کنید. در طول فصل آزمایشی ممکن است در هفته شش تا هشت تست انجام دهید ، اگر بیشتر نباشد ، و معمولاً 15 دقیقه وقت دارید تا آنها را پایین بیاورید ، بنابراین می خواهید فصلی شوید. برخی از بازیگران این فن را فرا گرفته اند و دائماً در حال کار هستند. آنها همیشه برای نقش عالی نیستند ، اما همه چیز را به دوربین می دهند ، که نادیده گرفتن آنها سخت است.

نگران عوامل نباشید. آن زمان فرا خواهد رسید. اجتناب ناپذیر است ارزش این را ندارد که آژانس های تحقیق در مورد انرژی شما تا زمان نمایش این فقط شما را استرس می دهد در عوض ، در سال آینده در مورد آژانس های انتخاب بازیگران ، شرکت های تئاتر و پروژه ها و نمایش هایی تحقیق کنید که می توانید از آنها هیجان زده شوید. نمایشنامه هایی را که دوست دارید اجرا کنید ، نقش هایی را که می خواهید بازی کنید بخوانید و از همه مهمتر ، به فکر تهیه کار خود باشید. با کارگردانان ، تکنسین ها ، فیلمسازان و دیگر بازیگران خود در تماس باشید. هنگام تصمیم به نمایش در جشنواره حاشیه ای یا کمدی یا هنگام فیلمبرداری یک فیلم کوتاه برای Tropfest ، به احتمال زیاد از آنها لطف خواهید کرد. سعی نکنید وقتی ماموران می آیند تحت تأثیر قرار بگیرند و در طول سال با شما گپ بزنند - آنها به خاطر نمی آورند. تحت تأثیر عوامل ریخته گری قرار بگیرید. مهارت های دوربین خود را تقویت کنید.

چرا آنقدر جدی؟ وقتی من در محوطه دانشگاه قدم می زنم ناراحتم می کند و دانشجویان سال آخر بازیگری بیش از حد استرس و مشغله دارند تا با گروه های جوان خود صحبت نکنند. باید برعکس باشد. سال سوم چیزی است که باید منتظر آن باشید: شما در شرف فارغ التحصیلی هستید و می توانید از چیزی که دوست دارید زندگی خود را ادامه دهید (!) تعداد افرادی که انگشت شست خود را در موقعیت شما قرار می دهند خیلی راحت فراموش می شود و ما درگیر طبیعت خودخواهانه ای می شویم که این تجارت است. از جایی که هستید ، از کجا آمده اید و کجا می خواهید بروید سپاسگزار باشید.